►Підписуйтесь на «Мінфін»вInstagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Деталі
Оператори і провайдери в режимі 24/7 продовжують відновлювати інфраструктуру, яка постраждала від ворожих обстрілів, та стабілізують роботу мереж. Станом на першу годину після ракетних обстрілів перебої зі зв’язком могли відчути до 18% користувачів телеком-мереж. Уже 12 жовтня ймовірні труднощі зі зв’язком могли відчувати менше ніж 2% користувачів.
«Зв'язок уже є. Є практично в усіх куточках нашої країни. Мобільна мережа зараз працює в надскладних умовах, адже на сьогодні більшість базових станцій мобільного зв'язку, станцій комутації працюють на внутрішньому живленні», — зазначив голова Держспецзв’язку України Юрій Щиголь під час прямого ефіру телемарафону «Єдині новини».
Крім того, відновлюється зв'язок і на щойно звільнених від російських військ територіях. Так, сьогодні мобільний зв'язок усіх мобільних операторів з’явився в 10 населених пунктах Півдня України.
«Схожа ситуація і на Харківщині. Одразу після звільнення міст туди заїжджають саме оператори і провайдери, які надзвичайно швидко відновлюють зв’язок, у тому числі з використанням супутникових систем Starlink», — повідомив Юрій Щиголь.
За його спостереженнями, від звільнення населеного пункту до появи там повноцінного мобільного зв’язку минає близько тижня.
Читайте також: Україна відмовилася від обмеження електропостачання завдяки стабілізації ситуації — Укренерго
В окремих регіонах користувачі можуть відчувати проблеми з доступом до інтернету, що також пов’язано з пошкодженням мереж внаслідок ракетних ударів РФ. Оператори і провайдери знають про ці пошкодження і ліквідовують їх наслідки.
Держспецзв'язку закликає усіх громадян зробити свій внесок у стабільну роботу мобільного зв’язку в Україні та не перевантажувати мережі. Українців просять тимчасово обмежити використання мобільного трафіку — вимкнути автозавантаження медіафайлів у месенджерах, перейти зі споживання відео на текстовий контент або хоча б знизити роздільну здатність потокового відео.
Національний роумінг
«Якщо зараз ваш мобільний оператор недоступний, радимо скористатися національним роумінгом — для цього потрібно в налаштуваннях смартфона вимкнути автоматичний вибір мережі та обрати одну з доступних мереж інших операторів», — йдеться в повідомленні.