Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

У період шести місяців повномасштабного вторгнення українці активно продавали бізнеси. Так, на OLX у розділі «Бізнес та послуги» найбільше пропонували:

  • магазини (7 124 оголошення);
  • кав'ярні (3 739 оголошення);
  • сайти (2 168 оголошень);
  • кафе (1 268 оголошень);
  • франшизи (1 237 оголошень).

У березні на ринку було достатньо пропозицій з продажу магазинів та сайтів, у травні-червні кафе та франшизи, а от у серпні - кав'ярень. Найменше ж було пропозицій з продажу зоомагазинів та квіткового бізнесу.

До слова у пандемічних 2020−2021 роках пропозиції щодо продажу готового бізнесу були схожими. Тоді найбільше оголошень було з продажу кав'ярні, інтернет-магазину, instagram-сторінки та франшизи.

Читайте також: Бензин, пригін авто та манікюр: які послуги шукали українці під час війни

За останні шість місяців війни запит від українців на купівлю бізнесу «під ключ» відрізнявся від пропозицій на ринку. Так, з березня по серпень найчастіше хотіли придбати кав'ярню та бар (по 13 відгуків на 1 оголошення).

Також українці цікавилися фургонами, які обладнані під приготування вуличної їжі — фудтраками (12 відгуків на 1 оголошення), такий же інтерес був до купівлі YouTube-каналу.

Де найчастіше пропонували готовий бізнес

  • На Київщині найчастіше пропонували готовий бізнес — майже 54 тисячі оголошень за пів року війни.
  • На Дніпропетровщині та Одещині цей показник був дещо нижчим — 17,5 та 13,7 тисячі відповідно.
  • Майже однакову кількість бізнесів хотіли продати у Львівській та Харківській областях — по 10 тисяч оголошень.

Де готові були придбати бізнес

  • У Черкаській, Київській та Чернігівській областях — в середньому по 5 відгуків на 1 олх оголошення.
  • Трохи менший попит був у Кіровоградській та Івано-Франківській областях — по 4 відгуки на 1 оголошення.