Ніякого значення ці удари не матимуть ані на регіональних, ані на національному ринках.

По-перше, маю сумніви, що там були великі запаси, адже урок весняних атак по паливних складах був дуже дорогим, а тому всі його засвоїли. Так, деякі бази ще використовуються для перевалки з жд на авто, але обсяги одномоментного зберігання чітко регламентуються компаніями, щоб запобігти раптовим втратам. Наразі маємо гарні запаси всіх марок пального завдяки залитим резервуарам заправних станцій та невеличких складів. В умовах низького споживання цього більш ніж достатньо.

По-друге, головне, за останні місяці побудована принципово нова система нафтопродуктозабезпечення, яка страхує від всіляких форс-мажорів. На заміну великим, але обмеженим за кількістю потокам постачання прийшли десятки струмочків, які живлять країну пальним. Велику частину імпорту забезпечують тисячі бензовозів. Спіймай, якщо зможеш!

Читайте також: Росія остаточно припинила поставки газу до Європи: чому це добре для України

Звичайно, розслаблятись не варто, але на паливному ринку маємо першу суттєву перемогу. Такого не робила жодна країна світу — за три-чотири місяці побудувати фактично новий ринок! Я вже не кажу про те, які зміни генерувала Україна на глобальних енергетичних ринках!