Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Деталі

Клієнти Ощадбанку скаржаться на те, що не проходять платежі з картки на картку, а також не працює програма банку та термінали для оплати.

Співробітник банку в коментарях попросила вибачення за незручності, і сказала, що всі послуги, крім додатків, вже працюють.

Коментар банку

Начальник управління банку зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Ярослава Титова в коментарі ЕП пояснила, що банк проводив планові технічні роботи. За її словами, зазвичай такий процес відбувається непомітно для клієнтів, але цього разу стався технічний збій. При цьому він тривав близько 1,5 години.

Нагадаємо

Приватбанк має проблеми з готівковою доларовою банкнотою. Про це пишуть клієнти банку у відгуках на Мінфіні, яким не вдається зняти в касах свої валютні заощадження в різних українських містах, а також отримати грошові перекази.