► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Що передувало

Meta створила окремий підрозділ. Підрозділ було створено після того, як рекламний бізнес Meta серйозно постраждав через зміни Apple у відстеженні реклами на iOS і значне зниження витрат на цифрову рекламу. Групу під назвою «Новий досвід монетизації» очолить Пратіті Райчоудхурі, яка раніше була керівницею дослідницького відділу Meta.

В інтерв'ю The Verge віце-президент Meta з монетизації Джон Хегеман сказав, що компанія все ще прагне розвивати свій рекламний бізнес і не планує впровадити плату за вимкнення реклами у застосунках.

Хегеман відмовився уточнити, які саме функції стануть платними.

На думку Хегемана, платні функції не принесуть багато доходу, але це може змінитися у перспективі пʼяти років.

Зараз адміністратори груп Facebook уже можуть стягувати плату за доступ до ексклюзивного контенту, а WhatsApp стягує плату з певних компаній за можливість надсилати повідомлення своїм клієнтам.

В Instagram також нещодавно оголосили про плани дати можливість стягувати плату за доступ до ексклюзивного контенту.