Учасники конкурсу — керівники, які відповідали за маркетингову стратегію компаній. У номінації оцінювалися успішно реалізовані проєкти протягом 2021 — 2022 років, які виводили новий продукт на ринок чи підвищували показники впізнаваності бренду. Оцінювалися також яскраві рекламні кампанії та соціальні проєкти й нові канали комунікації з клієнтами.

Переможців премії FinAwards 2022 обирали шляхом голосування незалежного журі, експертної групи редакції і відкритого голосування читачів сайтів «Мінфін» та Finance.ua. Цього року премія проводилася вп'яте.

«Дуже важко самостійно оцінювати свою роботу, адже в маркетингу її завжди багато і вона починається від відловлювання трендів і завершується збором зворотного зв'язку, щоб ставати ще кращими. І дуже приємно, що навіть в такий важкий час, коли в країні війна, існують організації, які оцінюють твої старання, що спрямовані на відновлення стійкості та розвитку фінансового ринку України. Хоч ця нагорода й носить персональний характер, та насправді це перемога всієї команди маркетингу, а також усіх працівників Кредобанку. Адже тільки разом сумлінно виконуючи завдання на своїй ділянці роботи ми обов'язково переможемо!», — говорить директор департаменту маркетингу АТ «Кредобанк» Андрій Мельник.

У вересні 2021 року Кредобанк стартував із новим унікальним продуктом для ринку -«Правильна картка» з безоплатним обслуговуванням і без додаткових комісій за зарахування коштів та зняття готівки в банкоматах України й за кордоном. У рамках універсальної пакетної пропозиції клієнтові відкривається одразу чотири поточних рахунки у різних валютах (гривня, долар, євро, злотий) з можливістю онлайн-обміну валют за вигідним курсом. На валютний рахунок клієнти можуть здійснити швидкі перекази у злотих з Польщі від 15 хвилин, які банк впровадив наприкінці 2021 року, а на початку літа 2022 року Кредобанк розширив можливості щодо переказів — запустив послугу «Перекази у євро».