►Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Пояснення Приватбанку

«Нам відомо про ситуацію, що склалася, і ми тісно співпрацюємо з Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Донбас SOS задля того, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів з ТОТ максимально зручною та доступною», — повідомила пресслужба банку.

В банку зазначили, що просили клієнтів оновити інформацію з міркувань безпеки, а не задля блокування рахунків.

Читайте: Приватбанк почав блокувати рахунки переселенців з Донбасу. Що робити

«Ми й надалі працюватимемо з урядом, НБУ та неурядовими організаціями задля вдосконалення обовʼязкових для банків процедур верифікації клієнтів, які через війну опинилися на тимчасово окупованих ворогом територіях чи змушені евакуюватися у безпечні регіони країни», — підсумували у Приваті.

Передісторія

Як писав «Мінфін», віце-прем'єр Ірина Верещук заявила, що Приватбанк почав блокувати рахунки переселенців з Донецької та Луганської області, вимагаючи актуалізувати дані про місце проживання. За її словами такі дії фінустанови є незаконними.