► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Що трапилося

«Люди скаржаться, що банк вимагає від них актуалізацію персональних даних. За допомогою мобільного додатку „Приват24“ або на сайті фінустанови клієнтам треба оновити інформацію стосовно адреси проживання і додати документ, що підтверджує місце проживання», — розповіла вона.

За словами Верещук, додатково можуть вимагати копії документів, зокрема, довідки про взяття на облік ВПО (навіть якщо такі дані вже надавалися банку або клієнт не має статусу ВПО.

«В окремих випадках вимагають прибути до відділення. Інакше попереджають, що протягом серпня заблокують рахунок. Подібні вимоги банку та блокування рахунків є неприпустимими», — додала представник уряду.

Наразі, за її словами, Мінреінтеграції вже звернулося до НБУ з проханням розібратися в ситуації.

Куди звертатися

Отже, якщо ви зареєстровані на тимчасово окупованих територіях (ТОТ) Донбасу та отримуєте повідомлення від Приватбанку з вимогою актуалізувати дані, вам необхідно звернутися:

  • на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань за номером 1548, а також +38 (096) 078 84 33 — для осіб, які знаходяться на ТОТ (через WhatsApp, Telegram, Viber);

  • до громадської організації «Донбас СОС».