Кожен охочий може приєднатись до кампанії та придбати «Лапку Турботи» за 10 грн у крамницях товарів для тварин MasterZoo або у його інтернет-магазині.
«Українці вже здивували світ своєю самоорганізацією та вмінням зібрати начебто непідйомні гроші. Тому я переконаний, що разом ми зможемо потурбуватись про добробут і здоров’я наших найближчих чотирилапих друзів. Придбана „Лапка Турботи“ стане не тільки вашим внеском у підтримку тварин, але й наочним нагадуванням про цінність людяності навіть у найнесприятливішому контексті», — коментує Олексій Кокшаров, керівник департаменту маркетингу MasterZoo.
Ініціатива охопить притулки для тварин у регіонах, що найбільше страждають від російської агресії, на деокупованих територіях та областях, що зазнають регулярних обстрілів. Кампанія триватиме з 18 серпня до 18 жовтня 2022 року.
Усі зібрані кошти організатори перерахують до фонду UAnimals, який у подальшому закуповуватиме корма та ветеринарні препарати, а також оплачуватиме стерилізацію та вакцинацію тварин у притулках і безпритульних тварин.
«Із початком повномасштабної війни команда UAnimals активно включилась у допомогу тваринам, які також страждають від російської агресії. Лише за приблизними підрахунками окупант обстріляв близько 20 притулків. Водночас від вибухів, мін та розтяжок загинули десятки тисяч тварин. Колись Ганді сказав, що моральний авторитет народу визначає його ставлення до тварин. Сьогодні українці доводять всьому світу свій рівень гуманності. Поки агресор намагається вбити усіх — від дітей і жінок до стареньких і тварин, — українці рятують кожне життя», — коментує Олександр Тодорчук, засновник UAnimals.
Водночас Visa, глобальний лідер цифрових платежів, потроїть кожен внесок, сплачений за допомогою картки Visa (без обмежень по країні видачі та розміру платежу). Таким чином, при купівлі карткою Visa «Лапки Турботи» замість 10 грн на рахунок UAnimals надійдуть 30 грн.
«Наш обов’язок — не лише забезпечити роботу інноваційних платіжних технологій для цієї важливої ініціативи разом з MasterZoo та UAnimals, а й підсилити вагу фінансових внесків небайдужих до життя й здоров’я тварин українців. Ми запрошуємо держателів платіжних карток Visa взяти участь у цій благодійній кампанії. Тільки разом ми здатні огорнути підтримкою домашніх тварин, які теж сповна відчули на собі наслідки війни та самостійно потурбуватись про себе не можуть», — коментує Вікторія Шапронь, маркетинг-директорка Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи.