► Підписуйтесь на «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
У Tchibo зазначили, що компанія пропонувала лише кавову продукцію у Росії. Відразу після початку війни постачання кави було припинено. Також було припинено обсмажування кави у контрактного виробника у РФ, і припинено всі маркетингові заходи та присутність в Інтернеті.
Позиція компанії
«Ми приголомшені та вражені війною проти України та трагедій, яку вона викликала. Наші думки з усіма жертвами в регіоні та мільйонами людей, які були змушені залишити свої будинки через війну», — йдеться у повідомленні Tchibo.
Читайте також: Велика німецька мережа будівельних супермаркетів остаточно йде з РФ
У компанії також додали, що на початку війни підтримували організації з надання допомоги, такі як Червоний Хрест. Філії у сусідніх країнах також допомагають коштами та пожертвуваннями.
За даними російського видання «Комерсант», викуплене компанією «МВК» дочірнє підприємство до кінця 2022 року продовжить постачання кави Tchibo та Davidoff, але після цього має розробити нову марку.