► Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

«Економічних підстав для того, щоб відрахування збільшувалися реально інакше, ніж від детінізації, ми, щиро кажучи, не бачимо», — сказав він.

Податок на пальне

Він зазначив, що був би обережним із рішенням про скасування податкових пільг на пальне, хоча навесні був категорично проти їх запровадження, і практика показала, що це було помилкове рішення.

«Скасування податків на пальне призвело до того, що на цьому заробили імпортери, які не знизили своїх цін на повну суму скасованого податку. Але якщо ми зараз з вами відновимо ці податки, за це заплатять не імпортери, а за це заплатить споживач. Бо вони (імпортери) перекладуть це на плечі споживачів, і це також очевидно», — пояснив свою нинішню позицію Гетманцев.

З його слів, це питання має продискутуватися, як і запровадження додаткового імпортного збору, яке пропонує Національний банк і підтримане заступником голови Офісу президента з економічних питань Ростиславом Шурмою, яке зараз активно обговорюється в уряді.

«Ми очікуємо від уряду розрахунків і конкретної моделі й тоді обговорюватимемо це у Верховній Раді й ухвалюватимемо рішення. Я не кажу про те, що цього не буде, тому що популярних рішень у ситуації, що склалася, не залишилося», — сказав глава комітету.

Читайте: Бюджет липня перевиконано на 50%: звідки взялися гроші та що буде далі

З його слів, депутатський корпус має неоднозначне сприйняття цієї ініціативи, і потрібно буде її дискутувати та обговорювати перед ухваленням.

«Але деякі непопулярні рішення нам доведеться ухвалити, хотів би цього хтось чи ні», — зазначив Гетманцев.

Нагадаємо

Раніше ЗМІ повідомляли, Верховна Рада планує повернути обнулений у березні акциз на моторне паливо уже в серпні.

Верховна Рада 15 березня 2022 року ухвалила закон № 7137-д про додаткові податкові стимули для підтримки бізнесу під час війни, що серед іншого передбачає нульову ставку акцизу на бензин, дизельне пальне й скраплений газ і зменшення ПДВ з 20-ти до 8%.