Провідні торговельні мережі, які входять до RAU, перерахували до державної скарбниці 14,51 млрд грн податків, що на 4,29 млрд грн, або на 23% менше, ніж у 2021 році.
В цих же компаніях станом на травень кількість співробітників склала 248 072, що на 23 236 менше, ніж у кінці 2021 року (падіння -9%).
В опитуванні узяли участь 50 торговельних мереж — членів асоціації, які до початку активних бойових дій об'єднували 9125 торгових точок по всій країні.
Читайте: Збитки українських ритейлерів внаслідок війни сягнули понад 50 мільярдів
Причина падіння
Таке падіння пояснюється втратами ритейлу внаслідок війни, а також зменшенням споживання та зміною поведінки споживача: частина потенційних покупців виїхала за кордон, а ті, що залишилися, почали економити. Відповідно, зменшились і податкові надходження, зазначають в асоціації.
У травні Асоціація ритейлерів України та Українська рада торгових центрів (УРТЦ) провели дослідження серед 295 торговельних компаній — великих мереж та малих підприємців, за даними якого збитки ритейлу за період з 24 лютого по 24 квітня 2022 року сягнули 50,7 млрд грн, а скорочення товарообігу ритейлу за два місяці війни склало 75% від довоєнного рівня.