З серпня 2022 року клієнти Ощадбанку — фізичні особи, які опинились у скрутному становищі внаслідок війни й тимчасово не можуть в повному обсязі своєчасно обслуговувати споживчі кредити, можуть звернутись по реструктуризацію заборгованості за оновленою програмою. Банк запропонує індивідуальні умови реструктуризації з урахуванням причини виникнення складнощів з погашенням заборгованості. Це може бути зменшення або відтермінування платежів за кредитом, збільшення строку користування кредитом, врегулювання простроченої заборгованості.
Ощад пропонує кілька варіантів подання заяви на реструктуризацію:
- клієнт може звернутись до відділення, де обслуговується кредит, або до будь-якого іншого відділення Ощадбанку, якщо позичальник переїхав, наприклад, на проживання до іншого регіону України;
- якщо клієнт не має можливості особисто звернутись до відділення, зокрема перебуває за кордоном, він може роздрукувати зразок заяви на сайті банку, заповнити її та надіслати на поштову скриньку loans@oschadbank.ua.
Детальніше — за посиланням.