Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Вже зараз необхідно подбати про безпеку

  • встановіть послугу СМС-інформування про операції з використанням картки, що дозволяє контролювати витрати;
  • встановіть ліміти на розрахунки, це не дозволить шахраю витратити відразу всі гроші з вашої картки.

Якщо картку втрачено

Перший етап — перерахування коштів:

  • Якщо у вас відкрито кілька рахунків в одному банку — зробіть переказ залишку з втраченої картки на інший рахунок. Це можна зробити у мобільному додатку або через інтернет-банкінг (послуга — «переказ між власними рахунками»).
  • Якщо рахунок один, можна відкрити цифровий рахунок і перевести туди гроші. Для цього в мобільному додатку виберіть послугу замовити цифрову картку.

Читайте також: Шахраї виманюють дані платіжних карток, використовуючи тематику «грошової компенсації»

Другий етап — блокування втраченої картки:

  • заблокувати карту в мобільній програмі або через чат-бот.
  • блокування через гарячу лінію банку. Оператор поставить кілька запитань для ідентифікації користувача (ПІБ, номер рахунку, залишок на рахунку, кодове слово та інше) та прийме заявку на блокування картки.

Звертаємо вашу увагу, що оператори банку ніколи не запитують Пін-код картки, CVV-код або CVC-код.

Нагадаємо

Приватбанк повідомив про появу нової шахрайської схеми. Клієнтам банку надходять повідомлення із пропозицією отримати допомогу від благодійного фонду Ріната Ахметова.