Для зміни тарифного пакету, відкриття додаткового поточного рахунку чи здійснення інших змін щодо прав та доступів в системі дистанційного обслуговування «Клієнт—Інтернет—Банк» (iFOBS) бізнес клієнтам потрібно заповнити відповідну заяву за типовою формою, що розміщена на веб-сайті банку, підписати кваліфікованим або вдосконаленим електронним підписом і направити в банк через функцію IFOBS DocUpload.
«В умовах війни в Україні найвищими пріоритетами є безпека та швидкість. Ми прискорюємо усі процеси та щоденно змінюємо процедури, щоб наші клієнти 24 години на добу 7 днів на тиждень мали доступ до своїх коштів та банківських послуг Кредобанку. Нові онлайн-сервіси банку зменшать до мінімуму кількість візитів до банківських відділень та дозволять нашим бізнес-клієнтам швидше отримувати послуги банку», — говорить перший заступник голови правління Кредобанкe Войцєх Тарасюк.
У березні 2022 року Кредобанк впровадив онлайн-подання документів на відкриття рахунків для нових клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Процес подання заявки онлайн діє для корпоративних клієнтів та клієнтів малого і середнього бізнесу й займає не більше 5 хвилин. Для цього потрібно:
- Зареєструватися в особистому кабінеті
- Завантажити скан-копії необхідних документів;
- Обрати відділення для обслуговування;
- Засвідчити заявку електронним підписом;
- Відвідати відділення після одержання СМС-повідомлення про створення рахунку.
Для нових клієнтів також діє спеціальний тарифний пакет «Бізнес онлайн» з безкоштовним веденням рахунків.