► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Фінзвітність компанії
Загальний прибуток її материнської компанії Meta впав на 36% до $6,7 млрд. Підрозділ Reality Labs, відповідальний за створення метавсесвіту, втратив у цьому кварталі $2,8 млрд.
На думку експертів видання, це підтверджує те, наскільки складним став бізнес Meta на всіх фронтах.
Нові правила Apple про відстеження даних користувачів зменшили ефективність реклами на iPhone. Це коштувало Meta $10 млрд доходу від реклами тільки минулого року. Швидке уповільнення економіки також змусило рекламодавців скоротити свої витрати.
Попри те, що доходи Meta падають, їй вдалося збільшити щоденну кількість користувачів Facebook на 3% до 1,97 млрд, зупинивши падіння аудиторії, яке спостерігалося ще кілька кварталів тому.
Як повідомили у Meta, зараз її соціальними застосунками — Facebook, Messenger, Instagram і WhatsApp — щодня користуються 2,88 мільярда. Це на 4% більше, ніж рік тому.