Глобальні нагороди BNP Paribas від Euromoney:
- Найкращий у світі банк для Ринків
- Найкращий у світі банк для корпоративних клієнтів
- Найкращий у світі банк сталого фінансування
- Найкращі у світі банк ESG, Дані та Технології
Регіональні нагороди BNP Paribas від Euromoney:
- Найкращий банк для фінансування у Західній Європі
- Найкращий інвестиційний банк Західної Європи
- Найкращий банк сталого фінансування у Західній Європі
- Найкращий банк для сталого фінансування Латинської Америки
Нагороди BNP Paribas у країнах від Euromoney:
- Найкращий інвестиційний банк Франції
- Найкращий інвестиційний банк у Нідерландах
- Найкращий банк Бельгії (BNP Paribas Fortis)
- Найкращий інвестиційний банк Бельгії (BNP Paribas Fortis)
«Нагороди Euromoney відображають інвестиції Групи в інновації, а також силу інтегрованої моделі BNP Paribas, яка дозволяє корпоративним клієнтам виходити на глобальні ринки завдяки досвіду місцевих команд у Європі, Америці та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Експерти також визнають нашу послідовність зусиль, що спрямовані на стимулювання та сприяння переходу наших клієнтів до більш сталої економіки», — розповів Жан-Лоран Боннафе, Головний виконавчий директор BNP Paribas
Підтримка корпоративних клієнтів у Європі та світі. Нагороди Euromoney підкреслюють позицію BNP Paribas як лідера ринку у Європі, глобальне охоплення Групи, здатність використовувати унікальну інтегровану модель, досвід, і як результат надавати надійні науково обґрунтовані сталі рішення для клієнтів. Довірчі відносини, які Група побудувала з клієнтами в усіх бізнес-напрямках, інвестиції в технології та інновації, багаторічне лідерство у бізнесі є основою стратегічного плану GTS (Зростання. Технології. Інновації) 2025: стати лідером у сфері технологій та сталого фінансування.
Другий рік поспіль BNP Paribas отримує нагороди «Найкращий у світі банк сталого фінансування» та «Найкращий у світі банк ESG, Дані та Технології». Це визнання відображає комплексний підхід Групи до збільшення сталого фінансування:
- включаючи амбітні секторальні політики та цілі щодо скорочення CO2
- створення команд експертів для супроводу клієнтів
- здійснення глибокої трансформації управління, процесів і навичок