► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

KSE Institute проаналізував річну звітність близько 500 компаній та їх заяви про вихід з Росії і прийшов до висновку що для більшості компаній, які залишили Росію, на долю бізнесу в цій країні припадало, в середньому, менше 4% виручки, але є і країни, для яких ця доля значно вища.

Доля бізнесу для тих компаній, які вже оголосили про вихід з РФ (в середньому 3,2% для 229 проаналізованих компаній) є значно нижчою, аніж для компаній, які залишаються (5,7% для 98 компаній) і дещо нижчою для компаній, які вичікують (3,4% для 150 компаній).

Читайте також: Шведська компанія Electrolux продає свій бізнес у Росії

Якщо ж проаналізувати ці дані по індустріям, то долю локальної виручки більше 4% мають лише наступні сектори: алкоголь і тютюн (12,4%), FMCG/споживчі товари (10,6%), онлайн-сервіси (6,8%), інженерія (6,7%), іжа та напої (5,0%), громадське харчування (4,8%), промислове виробництво (4,7%) та хімічна промисловість (4,1%), див. графік праворуч.

KSE Institute також проаналізував 18 найпопулярніших брендів споживчого сектору, які продавали продукти харчування та напої, одяг, косметику та побутову хімію, а також 5 готельних мереж і 7 мереж ресторанів громадського харчування.

Для більшості споживчих брендів, які залишили або мають намір залишити Росію, на долю бізнесу в цій країні припадало, в середньому, менше 4% виручки. Але саме їхній вихід росіяни відчують насамперед. При цьому, загальна кількість локацій в РФ по проаналізованим компаніям склала 6 741 проти 240 911 локацій сумарно у світі, отже доля наявних приміщень в Росії є також достатньо низькою — 2,8%.