У червні зростання обсягів розрахунків українців у національній термінальній мережі суттєво сповільнилося. Якщо у травні загальна кількість платежів зросла на 16%, а їхній грошовий обсяг — на 19%, то вже у червні ці показники дорівнюють 7% та 3% відповідно. Навіть з урахуванням календарного чиннику (у червні на 1 день менше, ніж у травні), це свідчить про стабілізацію споживчого попиту після відновлення у квітні-травні.
Загальне зростання витрат українців через POS-термінали всередині країни до березня 2022 року (найглибшого провалу споживання) сягнуло 56% за кількістю транзакцій та 45% — за їхнім грошовим обсягом.
У червні осередками зростання продажів були три галузі. У сфері розваг (кінотеатри, бари тощо) зафіксовано зростання платежів на 47% за місяць. Це найбільший результат серед усіх галузей, проте йдеться про зростання із дуже низької бази порівняння: навіть після стрибка у червні грошовий оборот POS-терміналів у сфері розваг не сягнув і 30% довоєнного рівня.
Витрати українців на харчування поза домом (група «Кафе та ресторани») у червні зросли на 35%. Їхній грошовий обсяг у перший місяць літа перевищив половину довоєнного рівня.
Третім напрямом активного збільшення витрат українців у червні було нарощування купівлі побутової техніки та електроніки: грошовий обсяг операцій через POS-термінали у цій сфері збільшився на 33%. Цікаво, що супроводжувалося передусім збільшенням ваги дорожчих товарів у покупках: середній чек за місяць зріс на 30%. Обсяг торгових операцій в цій галузі в червні також перевищив половину довоєнного рівня, проте варто зважати на посилений рівень інфляції за цим напрямом.
Із помітних тенденцій варто зауважити збільшення продажів за напрямом «Одяг і взуття» на 15% за місяць, що вивело цей напрям торгівлі у лідери відновлення продажів відносно довоєнного рівня. Натомість у групі «Будівельні матеріали, товари для дому, меблі», яка була лідером відновлення минулого місяця (у травні), у червні зафіксовано скорочення продажів на 8%.