► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
На його думку, «розрядити» ситуацію дозволило скасування державного регулювання цін на пальне наприкінці травня.
«Через це за минулий місяць-півтора зросли постачання пального, кількість імпортерів в Україну зараз у 2,5 раза більша, ніж було до війни», — сказав Куюн.
Пікове навантаження на паливо
За словами Куюна, пікове навантаження буде у серпні та вересні, оскільки буде жнива, і відбудеться активізація бізнесу. Пального знадобиться ще більше і привозити його буде дедалі складніше.
Читайте також: У США розглядають можливість скасування податку на паливо — WSJ
За його словами, коли в країні війна, то може статися будь-що, не можна виключати будь-які сценарії.
«Ворог тримає „на прицілі“ нашу нафтову інфраструктуру. Нещодавно знову були удари по нафтопереробних заводах, тому тут не можна нічого виключати», — заявив він.
Крім того, як зазначив Куюн, наразі весь світ входить у фазу серйозного дефіциту пального.
«Для Європи великою проблемою стане відмова від російських енергоресурсів. Тому нам буде все важче знаходити пальне», — додав експерт.
Нагадаємо
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков розповів, коли стабілізується ситуація із паливом.