Райффайзен Банк Україна завершив процес переведення своїх основних продуктів банку у хмарне середовище.

Тепер сотні сервісів банку, всі транзакції клієнтів здійснюються у «хмарі», тож клієнти Райфу можуть бути спокійні — їхні фінанси та дані продовжують бути захищеними. Це новий технологічний рівень банківського обслуговування, який ще тільки намагаються почати використовувати в Україні.

Райффайзен Банк робив все, аби процес міграції був непомітним для клієнтів. І тепер можна сказати, що це вдалося. У першу чергу — завдяки надзусиллям нашої супер команди ІТ.

«Перехід у „хмару“ — це дуже складний процес, який потребує інновацій та подолання безлічі труднощів. До війни ми планували, що Райф мігрує у „хмару“ за рік. Та вже 24 лютого вирішили, що цей процес є надзвичайно важливим для банку і ми маємо здійснити його значно швидше, — поділився Енкелейд Зотай, заступник голови правління Райффайзен Банку. — Крок за кроком системи банку мігрували без помітного впливу на клієнта чи з мінімальним, коли в нічний час здійснювалися наші планові технічні роботи. Дякую ІТ-команді Райфу, що вона так блискуче впоралася, нашим колегам із відділень та операційної підтримки за їхню важливу допомогу та клієнтам, які могли помічати помилки та повідомляти нам».

Міграція у «хмару» є стратегічним кроком Райфу для додаткового захисту клієнтських, транзакційних та інших даних, для забезпечення безперервності здійснення всіх сервісів банку. Це стало особливо важливим в умовах війни.