►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини
За словами Вітренка, ракетні удари почалися фактично з перших днів повномасштабного вторгнення Росії на територію України. Масовані атаки країни-окупанта ускладнили логістику нафтопродуктів на український ринок, що, зі свого боку, розвинуло дефіцит палива.
Читайте також: Нафтова інфраструктура під ударом. Окупанти обстріляли чотири НПЗ
«На жаль, ці удари почалися фактично з перших днів війни… Вся нафтопереробка в Україні зараз через масовані неодноразові атаки агресора не працює і складно забезпечувати логістику нафтопродуктів на український ринок, через що виникає їхній дефіцит», — заявив Вітренко.
Вирішення проблем
«Коли ми отримаємо повністю управління та мережу АЗС, коли вирішиться проблема з логістикою і ми зможемо отримувати ресурс для створення національного резерву нафтопродуктів, після цього „Нафтогаз“ зможе долучитися до вирішення проблем на ринку пального та забезпечувати стабільність, прозорість, справедливість цін на цьому ринку», — заявив голова НАК.
Читайте також: Данілов: тієї цінина бензин, яка була раніше, вже не буде
Нагадаємо
Наприкінці квітня у великих містах України почала відчуватися нестача пального. Водії відстоюють кілометрові черги, щоб купити пального. Найбільші черги на АЗС в Києві.
Ринок нафтопродуктів переживає найважчі часи з середини 90-х, зазначають аналітики. В Україні вже закрилося 70% заправок. Через війну наша держава зіштовхнулася одночасно як з зупинкою поставок з Росії та Білорусі, скороченням вітчизняного виробництва, так і з порушенням ланцюжків західних поставок.
До повномасштабного вторгнення Росії Україна імпортувала із країн ЄС (Польща, Угорщина, Словаччина та Румунія) лише 5% пального.