►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини

Що обрали українці

Цей варіант обрали 41,2% учасників опитування. За тиждень до опитування долучилося понад 833 тисячі людей, з яких понад 766 тисяч — у Дії.

На другому місці Путін, якого зупиняє ЗСУ — 18,6%. Третє місце у воїна з KALUSH — 14,8%.

Читайте також: «Укрпошта» запускає онлайн-голосування за тему нової воєнної марки

Четверте та п'яте місце розділили гусак у полі з військовими та керамічний півник. За них віддали свій голос 13 та 12,5%.

«Русский военный корабль, иди нах#й»

Раніше «Мінфін» писав, що Укрпошта ще 1 березня оголосила національний відбір ілюстрацій на тему «Русский военный корабль, иди нах#й». Переможця обирали шляхом відкритого голосування.

Перемогла робота українського художника Boris Groh, за яку проголосувало понад 1700 осіб із 8 тисяч усіх голосів. Марку було випущено у продаж 12 квітня, і вже за кілька днів до магазинів Укрпошти вишикувались черги з охочих її придбати.

Читайте також: «Русский военный корабль, иди на х#й!». Скільки можна заробити на легендарній марці