►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини
Що обрали українці
Цей варіант обрали 41,2% учасників опитування. За тиждень до опитування долучилося понад 833 тисячі людей, з яких понад 766 тисяч — у Дії.
На другому місці Путін, якого зупиняє ЗСУ — 18,6%. Третє місце у воїна з KALUSH — 14,8%.
Читайте також: «Укрпошта» запускає онлайн-голосування за тему нової воєнної марки
Четверте та п'яте місце розділили гусак у полі з військовими та керамічний півник. За них віддали свій голос 13 та 12,5%.
«Русский военный корабль, иди нах#й»
Раніше «Мінфін» писав, що Укрпошта ще 1 березня оголосила національний відбір ілюстрацій на тему «Русский военный корабль, иди нах#й». Переможця обирали шляхом відкритого голосування.
Перемогла робота українського художника Boris Groh, за яку проголосувало понад 1700 осіб із 8 тисяч усіх голосів. Марку було випущено у продаж 12 квітня, і вже за кілька днів до магазинів Укрпошти вишикувались черги з охочих її придбати.
Читайте також: «Русский военный корабль, иди на х#й!». Скільки можна заробити на легендарній марці