В останній тиждень травня середні щоденні продажі NFT становили $33 млн, тоді як за аналогічний період квітня показник перевищував $150 млн. Загалом, продажі відкотилися до рівня середини 2021 року.
Корекція на криптовалютному ринку не обійшла стороною сектор NFT, який багатьма учасниками розглядався як інвестиційна спроможність. При виході нових колекцій від відомих брендів, вони активно скуповували токени з розрахунком на майбутній перепродаж.
Наочно це проявилося на початку травня з виходом NFT-колекції від Yuga Labs, відповідальної за популярних нудьгуючих мавп (Bored Ape Yacht Club або BAYC). BAYC посідає шосте місце у загальному заліку NFT із обігом у $2 млрд, а 10 травня одну з мавп купили за 250 ETH ($450 тис.).
У новій колекції від Yuga Labs токени — земельні ділянки в метавсесвіті «Otherside». Перші 55 тис. ділянок були розпродані за декілька годин.
Через низьку пропускну здатність Ethereum на хвилі ажіотажу покупці підвищували чайові для майнерів, щоб їх транзакція була оброблена якнайшвидше. В результаті майнери за добу заробили рекордні $231 млн, оскільки комісія на піку перевищила $1 тис.
Однак цей сплеск не призвів до значних результатів для ринку NFT, який за останні 30 днів скоротився на 65%. На Ethereum це також не вплинуло, оскільки подальший крах Terra (LUNA) і втеча інвесторів із DeFi вдарили по капіталізації альткоїну.
Читайте також: Майнери активно виводять біткоїни на біржі
Падіння інтересу до NFT фіксують і пошукові системи. Так, запит «NFT» у Google Trends знизився з максимальних 100 балів у середині січня до поточних 22 балів. Зниження інтересу до цієї сфери призводить до закономірної слабкості Ethereum проти Bitcoin, оскільки підтримка смарт-контрактів — той козир, який суттєво відрізняє альткоїн.