Одяг для себе та корм для чотирилапих
У перший місяць війни в топ потрапили зоотовари, одяг, взуття та доглядова косметика. Це пов’язано з тим, що багато людей були вимушені покинути свої домівки і часу на збори чи планування майже не було. І що показово, українці можуть відмовляти у чомусь собі, однак не своїм чотирилапим друзям. А так як у перший час з кормом для тварин у деяких регіонах були складнощі, то замовляли в інтернеті.
Що стосується одягу, то тут товар № 1 — білизна. Люди їхали з дому і не мали уявлення коли зможуть повернутися. Плюс на початку війни здавалося, що все скоро закінчиться, тож з собою, навіть за можливості, брали мінімум речей. Окрім одягу, купували недороге сезонне взуття, зокрема кросівки та кеди.
Крім цього, перший місяць відзначився попитом на побутову та комп’ютерну техніку. Переселенцям хотілося облаштувати у нових оселях якийсь мінімальний рівень комфорту, тож українці купували ручні блендери та капучінатори, недорогі кавоварки, а також перехідники, зарядки, тощо.
Читайте також: Мережа «Фокстрот» дозволила оплачувати покупки криптовалютою
Сезонні речі, товари для городу та форми для випічки
Більшість людей під час війни покинули свої домівки у зимових речах. І далеко не всі мали можливість передати необхідний одяг з дому, тож з потеплінням необхідність у більш «легких» речах зросла. Тому у другий та третій місяці війни українці активно купували весняний одяг та взуття.
Як і в перший місяць, достатньо активно замовляли доглядову косметику. Але якщо на початку війни купували лише найнеобхідніше: гелі для душу, шампуні, мило, то зараз все більше замовляють засоби для догляду за обличчям та тілом.
Товари для саду та городу завжди мали сезонний попит, тому ця весна не стала виключенням. Люди зрозуміли, що війна швидко не скінчиться і краще мати запас власних продуктів та консервації. Тож ті, хто мають приватні будинки та городи почали замовляти насіння, грунт, добриво та інше.
Форми для випічки користувалися особливою популярністю перед Великоднем. Багато хто хотів зробити випічку для святкового столу самостійно, проте не було потрібного приладдя. Саме його й замовляли на маркетплейсі.
Також купували столовий посуд. Далеко не завжди у зйомних квартирах є все необхідне, а людям хочеться почувати себе більш комфортно та якось «обживати» тимчасові домівки.
Читайте також: Мінцифри запустило гарячу лінію для допомоги українським переселенцям
Непохитні позиції
Військова амуніція та туристичне приладдя користуються найбільшою популярністю всі три місяці війни. Із туристичного активно купують ножі, ліхтарики, каремати, спальні мішки, тощо.