Заборона для літаків із «подвійною реєстрацією»

Одне з джерел пояснює заборону тим, що в травні авіавлада Китаю попросила всі авіакомпанії (не тільки російські — ред.) актуалізувати електронні досьє — портфоліо, де містяться відомості про літаки, власників авіакомпаній і договори на наземне обслуговування.

Запит таких портфоліо є стандартною процедурою, вказує співрозмовник. Але нещодавно в Китаї до неї внесли коригування.

Російські перевізники, що літають до Китаю, поновили інформацію. Але влада Китаю запросила підтверджуючі дані, що імпортні літаки російських перевізників офіційно знято з реєстрації за кордоном. Таких документів авіакомпанії надати не змогли.

Тому китайська авіавлада, дотримуючись міжнародного авіазаконодавства, відмовила в польотах на таких літаках.

Читайте також: У чорний список ЄС потрапили усі найбільші авіакомпанії РФ

За словами джерела, зараз вимоги щодо «чистоти» літаків з точки зору реєстрації висувають і інші країни. Як приклад співрозмовник навів Туреччину, яка відмовляє у дозволах на польоти в цю країну або через її повітряний простір літакам «з подвійною реєстрацією» (літакам, примусово зареєстрованим у Росії — ред.).

Інший співрозмовник у російській авіакомпанії підтвердив, що без сертифікату про дереєстрацію літаки не допускаються до польотів до Китаю.

Читайте також: Великобританія запровадила санкції проти найбільших російських авіакомпаній