На заміну бюрократичним квестам

На час воєнного стану єДекларація замінить 374 види різних дозвільних документів. Наприклад, ліцензії, сертифікати, свідоцтва, посвідчення та висновки.

«Якщо ви власник маленької кавʼярні, то раніше вам потрібно було сходити в 6 різних держорганів та зібрати близько 25 паперових документів: дозвіл на зовнішню рекламу, ліцензію на право роздрібної торгівлі та інші. Цей бюрократичний квест тривав до 75 днів. У „Дії“ це один електронний документ за 3 хвилини», — поділився Михайло Федоров.

Читайте також: У Мінцифри розповіли, як отримати статус безробітного у «Дії»

єДекларацію можуть подати вже діючі ФОПи або керівники юридичних осіб:

  • власники бізнесу, в яких закінчився термін дії дозвільних документів;
  • ФОПи, які через війну змінили місце ведення бізнесу;
  • підприємці, які змінили вид діяльності.

«єДекларація навіть не потребує розгляду чиновника. Зручно, швидко та без нервів. Можна відразу почати працювати, а не чекати рішення 10 днів», — резюмував міністр.

Послуга реалізована Мінцифрою спільно з Мінекономіки та Офісом ефективного регулювання BRDO.

Читайте також: У Мінцифри заявили, що Україна приєднається до програми «Цифрова Європа». Що це означає