Один із творців компанії Натан Блехарчик розповів про те, що вихід виявився дуже важким для всієї команди Airbnb, адже за 6 років своєї присутності в Піднебесній їй вдалося допомогти з нічлігом понад 25 мільйонам гостей.
Що це означає для мільйонів клієнтів Airbnb із Піднебесної?
Туристи з КНР зможуть, як і раніше, користуватися бронюванням житла від Airbnb за кордоном. Всі подібні оголошення на території Китаю найближчим часом зникнуть, і розмістити їх буде неможливо.
На материковому Китаї компанія Airbnb почала працювати ще у 2016 році. Тоді для закріплення на ринку вона проводила колаборації зі вже локально відомими WeChat та Tencent. Конкуренцію сервісу в країні складали Tujia та Xiaozhu.
Чому західні компанії йдуть із китайського ринку?
Американські журналісти повідомляють про те, що головною причиною виходу Airbnb з китайського ринку є зростання конкуренції з місцевими стартапами та низька прибутковість. У період глобального локдауну компанія відчула на собі величезну кількість проблем, і вже кілька років отримує від роботи в КНР лише 1% від загального виторгу, зазначають в LBLV.
ЗМІ також говорять про те, що багато онлайн-майданчиків та корпорацій із США, як, наприклад, Alphabet, вже відмовилися від роботи з китайськими споживачами. Причини називаються різні: від зайвої цензури до проблем у роботі через логістичні збої, що виникли на піку коронавірусної епідемії.
Катерина Матвєєва, фінансовий аналітик LBLV