Один із творців компанії Натан Блехарчик розповів про те, що вихід виявився дуже важким для всієї команди Airbnb, адже за 6 років своєї присутності в Піднебесній їй вдалося допомогти з нічлігом понад 25 мільйонам гостей.

Що це означає для мільйонів клієнтів Airbnb із Піднебесної?

Туристи з КНР зможуть, як і раніше, користуватися бронюванням житла від Airbnb за кордоном. Всі подібні оголошення на території Китаю найближчим часом зникнуть, і розмістити їх буде неможливо.

На материковому Китаї компанія Airbnb почала працювати ще у 2016 році. Тоді для закріплення на ринку вона проводила колаборації зі вже локально відомими WeChat та Tencent. Конкуренцію сервісу в країні складали Tujia та Xiaozhu.

Чому західні компанії йдуть із китайського ринку?

Американські журналісти повідомляють про те, що головною причиною виходу Airbnb з китайського ринку є зростання конкуренції з місцевими стартапами та низька прибутковість. У період глобального локдауну компанія відчула на собі величезну кількість проблем, і вже кілька років отримує від роботи в КНР лише 1% від загального виторгу, зазначають в LBLV.

ЗМІ також говорять про те, що багато онлайн-майданчиків та корпорацій із США, як, наприклад, Alphabet, вже відмовилися від роботи з китайськими споживачами. Причини називаються різні: від зайвої цензури до проблем у роботі через логістичні збої, що виникли на піку коронавірусної епідемії.

Катерина Матвєєва, фінансовий аналітик LBLV