На початку березня Комісія організувала зустріч представників польського наглядового органу та банків з представниками ПриватБанку, щоб домовитися про те, як підтримати найбільший український банк. Яцек Ястшембскі особисто брав участь у координації діяльності з підтримки ПриватБанку у міграції до хмарних сервісів, щоб клієнти й надалі могли безпечно користуватися нашими послугами.

Пріоритетним завданням було й забезпечення безперервності доставки готівки до відділень банку та мережі банкоматів, адже парк броньованих машин суттєво зменшився, коли частину з них було передано українській армії. Внесок Польської Пошти (Poczta Polska) у діяльність, ініційовану KNF, у вигляді безкоштовної доставки семи інкасаторських машин для ПриватБанку, забезпечила безпечну доставку готівки українцям у найважчий період.

«У такі складні часи важливі не просто слова підтримки, а конкретні дії. ПриватБанк, як і всі українці, безмежно вдячні Польщі за все те, що вона зробила і продовжує робити для нашої держави. Ми завжди будемо пам'ятати про цей жест добросусідства і партнерства», сказала Шерон під час зустрічі. Також під час зустрічі обговорювалася поточна ситуація в Україні, з особливим акцентом на український банківський сектор