► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

«Гуманітарна криза, спричинена війною в Україні, та пов’язані з ним непередбачувані умови роботи, змушують McDonald’s дійти висновку, що ми більш не може дозволити собі й надалі володіти бізнесом в Росії, а також що це не відповідає цінностям McDonald’s», — йдеться у релізі компанії.

Корпорація, якій належать понад 800 ресторанів і які наймає понад 62 000 працівників у РФ, заявила, що шукає місцевого покупця. McDonald’s також заявив, що намагатиметься забезпечити виплату зарплати своїм російським співробітникам до заключення угоди, а також збереження їхніх робочих місць за нового керівництва.

Компанія розпочне прибирати свої логотипи, бренди та імена з російських ресторанів, але збереже права на свої торгові марки в РФ.

Читайте також: Shell залишає РФ: компанія продала російській «Лукойл» понад 400 АЗС та завод

Ресторани McDonald’s в Україні залишаться закритими, але компанія продовжить виплачувати заробітну плату всім своїм співробітникам, йдеться у повідомленні.

На Україну та Росію припадало близько 2% продажів компанії, близько 9% прибутку та 3% операційних доходів.

Видання зазначає, що вихід McDonald’s з РФ символізує кінець цілої епохи. Мережа фастфудів, яка є одним з найбільш впізнаваних символів американського капіталізму, відкрила свій перший ресторан у країні 30 років тому, під час розпаду комуністичного режиму.

Контекст

В перші дні повномасштабного вторгнення McDonald’s потрапив під шквал критики за своє мовчання щодо вторгнення. Однак 8 березня країна оглосила, що зупинить свою діяльність у РФ.

Читайте також: «У дяді Вані» замість McDonald’s: в Росії таки реєструють нову торгову марку

12 квітня, звітуючи про квартальні показники, компанія розкрила, що витратила $27 млн на оплату оренди, зарплат та поставок у Україні та РФ після того як зупинила операції в обох країнах. Компанія додала, що закриття ресторанів означатиме, що її запаси продуктів зіпсуються, збільшивши видатки на $100 млн. Загалом ці проблеми зменшили прибуток на акцію компанії на 13 центів.