«Етичність — це найдорожча валюта, яку ви можете собі дозволити під час війни. Ті, хто буде етичним в сенсі, що вони роблять те, що вони публічно обіцяють,… у цього бізнесу буде великий капітал», — каже Милованов.
На його думку, після війни весь бізнес буде поділений на дві категорії: це ті, хто разом з країною підтримував перемогу, і ті, хто рятував себе.
«Люди пам'ятатимуть, хто як себе поводив під час війни. Хто звільняв людей, різав зарплати, а потім виявився успішним і багато заробив, а який бізнес ризикував всім, щоб підтримати людей, армію, підтримати державу, суспільство, країну, бо без неї не буде того бізнесу», — вважає Тимофій Милованов.
Попереду багато криз
На думку Милованова, через 2−3 місяці на бізнес чекає багато криз. Бо будь-кого можна буде звинуватити у «зароблянні грошей на крові».
Він ще раз підкреслив, що етичність полягає в тому, що бізнес робить те, про що він говорить. І під час війни це в рази важливіше, ніж до війни.
«Як тільки люди не розуміють, що робить бізнес, і там є якийсь прибуток, підозра на прибуток або просто готівка, це можна інтерпретувати як „заробляння на крові“. І це дуже токсично. Тобто репутація будь-кого під час війни може бути зруйнована. Тому дуже критично важливо, щоб не було розриву між тим, що ви робите і що ви говорите публічно», — підкреслив Милованов.
Етичність поведінки створює для бізнесу зрозумілу позицію для розвитку після війни, а також захищає від будь-яких атак зараз — дискредитаційних, конкурентних, інформаційних.