«Відтепер всі основні застосунки та сервіси Приватбанку успішно перенесено у хмарне сховище, щоб забезпечити доступ клієнтів до фінансових послуг у будь-який момент», — зазначили в банку.
Ключові факти про міграцію в «хмару»:
- менше 45 днів знадобилось, щоб усі важливі застосунки безпечно розмістити і запустити в роботу з хмарного середовища;
- 3500 серверів перенесли;
- понад 4 петабайт клієнтських даних і транзакцій завантажили у «хмару»;
- понад 270 важливих застосунків перенесли;
- понад 460 ІТ-фахівців банку та підрядників працювали над проектом.
«Обсяг робіт, який ми реалізували, для проектів такого масштабу в „нормальному“ проектному ІТ-циклі зазвичай займає 1,5 роки і більше», — розповідають у Приваті.
Читайте також: Приватбанк порахував втрати через війну. Поки що у «плюсі»
У пресслужбі додали, що у цей період деякі клієнти банку частіше, ніж зазвичай, зіштовхувалися з проблемами при здійсненні платежів чи карткових переказах.
«Варто зазначити, що наші клієнти не мали доступу до систем менше 5% часу (менше 50 годин) за цей період. Просимо вибачення за незручності та просимо розуміння, адже це все було заради безпеки коштів наших клієнтів», — прокоментували в банку.
Читайте також: Приватбанк обіцяє повернути гроші, некоректно списані під час збою 23 квітня, до кінця тижня