Відтепер всі основні застосунки та сервіси Приватбанку успішно перенесено у хмарне сховище, щоб забезпечити доступ клієнтів до фінансових послуг у будь-який момент. Ключові факти про цю міграцію:

  • менше 45 днів знадобилось, щоб усі важливі застосунки безпечно розмістити і запустити в роботу з хмарного середовища

  • перенесли 3500 серверів

  • понад 4 петабайт клієнтських даних і транзакцій завантажено у «хмару»

  • понад 270 важливих застосунків перенесено

  • понад 460 ІТ-фахівців Приватбанку та підрядників працювали над проектом.

Банк надзвичайно пишається своєю ІТ командою, яка зробила титанічну роботу щоб убезпечити доступ клієнтів до фінансових послуг. Для порівняння: обсяг робіт, який був реалізований, для проектів такого масштабу у «нормальному» проектному ІТ-циклі зазвичай займає 1,5 роки і більше.

Банк розуміє, що у цей період деякі клієнти стикалися з проблемами при здійсненні платежів чи карткових переказах, що траплялось частіше, ніж зазвичай. Втім, варто зазначити, що клієнти не мали доступу до систем менше 5% часу (менше 50 годин) за цей період. Приватбанк просить вибачення за незручності та просить розуміння, адже це все було заради клієнтів та безпеки їхніх коштів.