Куди поділися гроші?

«На выходных делали покупки, приходили смс о списании, то об отмене операции. Потом пришли СМС по списанию денег за совершенные покупки. В итоге сегодня на карте недостает около 2000 грн. Куда делись эти деньги?», — написала користувач під ніком Elenelen.

Користувач Ella83 поскаржилася, що одна й та сама сума була списана з карти двічі.

Що каже Приватбанк

У мобільному додатку та веб-банкінгу Приват24 вже з'явилося повідомлення, в якому клієнтам обіцяють повернути некоректно списані гроші до п'ятниці, 29 квітня.

Тим, хто не отримає свої гроші назад, рекомендують звертатися до чату або на номер 3700.

Нагадаємо, 23 квітня Приватбанк попередив, що через аварійну ситуацію з каналами зв'язку клієнти можуть зіткнутися з тимчасовими затримками в роботі сервісів банку, мережі банкоматів та оплати картками покупок через торгові термінали.