Нинішній заробіток Смілянський назвав «непоганим», особливо в умовах, коли інші доходи компанії впали.
«Наступну марку цієї серії ми вже оголосили, вона буде мати назву „Русскій воєнний корабль… ВСЬО“ і закриваємо цю серію. Ця марка буде мати тираж в 5 млн примірників, і буде конверт першого дня в 1 млн примірників», — повідомив гендиректор Укрпошти.
Водночас додруковувати першу марку із серії «Русскій воєнний корабль» не планують. «Ми оголосили випуск в 1 млн примірників і порушувати обіцянку не будемо», — зазначив Смілянський.
Нові «пророчі» марки
За словами гендиректора Укрпошти, люди говорять, що марка пророцька і просять випустити наступну з очільником Кремля.
«Я думаю, ми звернемося до наших людей, бо в нас тепер в Україні всі філателісти. Ми спитаємо, яку саме марку вони б хотіли побачити наступну — чи з очільником Кремля, чи з Кремлем, чи з Чорнобаївкою, чи „Добрий вечір, ми з України!“, чи з цуценятком Патроном, який допомагає в розмінуваннях. Ми також розробляємо мерч за цією темою і зараз шукаємо українських підрядників для його виготовлення», — зазначив Смілянський.
Що за марка?
У березні «Укрпошта» оголосила національний конкурс ілюстрацій на тему «Російський військовий корабель, йди на х*й». Автором вислову є український прикордонник Роман Грибов, автором малюнка — український художник Борис Грох. За підсумками конкурсу «Укрпошта» отримала майже 500 робіт, оприлюднила 20 та просила громадськість вибрати найкращий серед них.
Читайте також: Укрпошта втратила 500 млн грн через війну
Марка стала дуже популярною, на ebay за лист марок (6 шт.) просили $1500−2000. Через такий ажіотаж «Укрпошта» раніше запровадила обмеження на продаж марки.