За словами Ірини Корлиханової, якщо компанія сумлінно виконує свої обов'язки, то врегулювання класичних страхових випадків не змінюється. Мова може йти лише про деякі особливості, такі як подача документів онлайн та необхідність деяких додаткових консультацій в окремих випадків.

Вона навела приклад компанії «Альфа-Страхування», яка в умовах війни не користується інститутом форс-мажору і працює в тому ж штатному режимі, як і в довоєнний час.

Зрозуміло, що важливою умовою є можливість надання компанією тих чи інших страхових послуг у нинішніх умовах.

Страхування на окупованих територіях

Ірина Корлиханова розповіла, як компанія зараз здійснює обслуговування клієнтів в окупованому Херсоні, де медичні кліники зачинені.

«Організувати і здійснити консультацію в лікувально-профілактичному медичному закладі дуже важливо. Тому ми рекомендуємо нашим клієнтам замовити консультацію онлайн, і також онлайн отримати призначення ліків. І потім на сайті страховика або за допомогою лікара-координатора отримати адресу, де у Херсоні ці медикаменти можна забрати», — каже експерт.

Деякі аптеки в місті продовжують працювати і приймають гарантії від страховиків.