►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку:
головні фінансові новини

«Я ще раз хочу подякувати всім тим десяткам тисяч людей, які прийшли до нас в Києві та інших містах, щоб купити нашу марку „корабель“. Не без помилок, але ми робили все, щоб найбільша кількість людей її отримали», — йдеться у дописі.

За словами Смілянського, вже продано понад 700 000 марок з легендарною фразою.

Що буде далі

«Щоб все було чесно і прозоро 100 000 марок будуть виділені на інтернет — магазин. І починаючи з четверга, в нашому інтернет магазині зможуть придбати марки (2 листа на 1 заказ) ті, хто раніше зробив заказ в перші дні, а з п’ятниці будь який клієнти в Україні чи за її межами. Таким чином ще більше ніж 8300 клієнтів зможуть отримати марки», — пояснив гендиректор.

Решту тиражу планують використати для офіційних делегацій, музейних фондів, наших міжнародних зобов’язань в рамках ВПС, та по філателістичним абонементам. Ще невелика частина буде виділена на підтримку маркетингових акцій з українськими виробниками та підприємцями. Також одну марку отримає кожен працівник Укрпошти

Читайте також: Марка «Русский военный корабль, иди нах#й» вже продається дорожче $1000 на ebay

Смілянський наголосив, що додаткового тиражу марки не буде. Але в Укрпошті знайшли як продовжити серію з кораблем.

«Чекайте на повідомлення на початку наступного тижня, як тільки ми підпишемо всі технічні моменти. Майки та інші речі з маркою також вже зовсім скоро будуть в нашому інтернет магазині та відділеннях,» — додав Смілянський.

Нагадаємо

Раніше «Мінфін» писав, що Укрпошта ще 1 березня оголосила національний відбір ілюстрацій на тему «Русский военный корабль, иди нах#й». Переможця обирали шляхом відкритого голосування.

Перемогла робота українського художника Boris Groh, за яку проголосувало понад 1700 осіб із 8 тисяч усіх голосів.

Марку було випущено у продаж 12 квітня, і вже за кілька днів до магазинів Укрпошти вишикувались черги з охочих її придбати.