Ця історія має продовження. Багато читачів нам написало не тільки на сайті, але й у фейсбук. Люди кажуть, що після повідомлення про зачислення грошей, вони отримали нове, в якому говориться, що виплату буде начислено тільки через 10 днів.
А декого з користувачів і взагалі було проінформовано, що на виплату можна більше не чекати.
Що відбувається
Очевидно, що не про збій в одній конкретній фінустанові. Нарікають клієнти з різних банків — від державного Ощаду до «австрійського» Райффайзена та віртуального monobank .
Громадяни пояснюють, що не отримують виплати у рамках програми «єПідтримка». Хоча повідомлення про зарахування допомоги їм надходять.
В чому причина
Знайти розгадку проблеми спробували у Райффайзен банку. Там зазначають, що таких звернень дуже багато і радять чекати. В банку припускають, що така ситуація може бути пов'язана з тим, що Мінекономіки не вистачає фінансування.
Гроші для виплат до банку поки що не надходили.
Проблема виникла не сьогодні
Як раніше повідомляв «Мінфін», багато читачів нашого сайту скаржилися на те, що подали заявку на отримання допомоги у розмірі 6,5 тис. грн. в «Дії», але гроші не отримали.
Читайте також: Компенсація за зруйноване житло: як отримати і коли заплатять
У повідомленні про схвалення заявки у додатку «Дія» зазначалося, що кошти будуть нараховані протягом 10 днів, але у цей термін гроші так і не надходили. У свою чергу, банки заявляли, що затримка відбувається не з їхнього боку.
«Мінфін» спробував звернутися до Міністерства фінансів, щоб з'ясувати, чому кошти не надходять на рахунки «єПідтримка» і коли на них очікувати. У пресслужбі відомства нас відправили до Мінекономіки: pressmineconomy@me.gov.ua, тел.: (044) 200 44 97; 200−44−67″, — пояснили у Мінфіні.
На жаль, Міністерство економіки на запити не відповідає, а на вказані номери ні читачі, ні журналісти «Мінфіну» додзвонитися не можуть — один недійсний, інші «вибиває» після першого ж гудка.