«Приватбанк докладає максимум зусиль, щоб торговці в теперішній час могли вести свою діяльність так, як і раніше, приймали банківські карти до сплати за товар або послугу», — каже Євген Заіграєв, керівник Дирекції по роботі з бізнес-клієнтами. — Ми постійно шукаємо можливість встановити POS-термінал чи мобільний додаток підприємцям, навіть в регіонах, де ведуться воєнні дії."

За уточненнями, які отримав Приватбанк від Державної податкової служби України, під час воєнного стану всі штрафні санкції за порушення законодавства з питань наявності та використання РРО скасовано.

Також Приватбанк до кінця березня скасував для всіх інтернет магазинів та клієнтів e-commerce комісії за прийом безготівкової оплати картками українських банків через сервіс Liqpay.