SkyUp повертає кошти на баланс
«Якщо квитки було придбано на сайті, ми автоматично зараховуємо кошти на баланс в особистому кабінеті на сайті авіакомпанії», — розповіли в українській авіакомпанії SkyUp.
Тим, хто придбав квитки через посередника, порадили звернутися за місцем покупки або написати на letstalk@skyup.aero для оформлення промокоду в розмірі повної вартості квитка.
Кошти на балансі зберігатимуться без обмежень у часі. У майбутньому скористатися ними можна для оплати будь-яких авіаквитків та послуг SkyUp Airlines — для себе або ваших знайомих.
Читайте також: В Україні майже 17 тис. компаній належать росіянам та білорусам
Ryanair залишає два варіанти на вибір
Бюджетна ірландська авіакомпанія Ryanair запропонувала пасажирам безкоштовно змінити скасований рейс, або ж повернути кошти.
Якщо бажаєте повернути гроші, потрібно заповнити спеціальну форму. У технічній підтримці кажуть, що розгляд заявки на повернення коштів зараз триває від 7 до 28 днів.
Читайте також: Де шукати роботу в Європі — список сайтів
«Мінфін» задавав аналогічні запитання Ukraine International Airlines (МАУ) та угорському лоукостеру WizzAir, проте відовіді поки що не отримав.
Не готові коментувати ситуацію також туроператори, які змушені були скасувати всі тури за кордон з 24 лютого.