У 2020 році на тлі глобальної пандемії коронавірусу Netflix зареєстрував 36 млн нових передплатників. Однак у 2021 році це зростання сповільнилося. За оцінкою експертів Stockapps, минулого року Netflix зміг досягти прогнозу аналітиків про річний дохід, але він витратив більше на контент, розраховуючи на отримання нових передплатників. У поєднанні з іншими факторами це і призведе до зниження операційного прибутку компанії у 2022 році, зазначають аналітики.
У самій компанії вважають, що вони все ще знаходяться на правильному шляху. Очікується, що компанія втратить $1 млрд на зростанні вартості долара. Netflix зазначає, що за останні шість місяців зростання долара по відношенню до інших валют суттєво вплинуло на зниження прибутку — більша частина витрат припадає на американську валюту.
Як повідомляв «Мінфін», Netflix ухвалив рішення не вести бізнес у РФ. Серед технологічних компаній такої позиції дотримуються також: Microsoft, PayPal, EA, Activision Blizzard, Apple, Google, Meta, Twitter, TikTok, Snapchat, Booking, Airbnb, Spotify, Nokia, Ericsson, Oracle, SAP, Dell, Payoneer, NVidia, Ubisoft та Rockstar Games.