Зазначаємо, що з початку військового вторгнення Ощадбанком проведено майже 309 тис. платежів, прийнятих через канали дистанційного обслуговування. Банк і надалі забезпечуватиме оперативне проведення всіх прийнятих платежів.
Враховуючи потреби клієнтів, Ощад здійснює відновлення доступу до каналів дистанційного обслуговування. Для цього необхідно звернутись до будь-якого з майже 1 000 відділень, які на сьогодні працюють по всій країні, та надати документи, що підтверджують особу (паспорт громадянина України та довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків).
Клієнти, які тимчасово не мають доступу до каналів дистанційного обслуговування, можуть подавати паперові платіжні доручення до будь-якого відділення Ощадбанку, навіть якщо переїхали в іншу область. Для цього банком було знижено тариф, який наразі становить 100,00 грн. Ця сума не залежить від часу проведення розрахунків та того, чи відкритий рахунок отримувача коштів в Ощаді чи в іншому банку.
Щодо тарифів для платежів у гривні, здійснених каналами дистанційного обслуговування:
- платежі на рахунки, відкриті в Ощаді, є безкоштовними в будь-який час;
- до 2 грн знижено тариф на платежі до 100 тис. грн протягом операційного часу на рахунки, відкриті в інших банках;
- 12 грн становить комісія за платежі в післяопераційний час на рахунки, відкриті в інших банках.
Звертаємо увагу на особливості використання дистанційних каналів обслуговування за кордоном:
- впровадженно обмеження для входу до діючих систем дистанційного обслуговування (СДО) з території Російської Федерації та республіки Білорусь
- можливі труднощі при входженні до СДО з території Киргизстану, Казахстану та Китайської Народної Республіки.
Нагадуємо, що актуальний перелік відділень Ощадбанку, який щоденно оновлюється, розміщено на офіційному сайті.
Контакт-центр для клієнтів ММСБ: 0 800 219 800.
Зберігаємо спокій та віримо у Збройні сили України!