На момент закриття на Нью-Йоркській фондовій біржі Dow Jones не змінився -0,00%, індекс S&P 500 впав на -0,74%, індекс NASDAQ подешевшав на -2,04%.
Які акції найбільше зросли…
У лідерах зростання були акції Nielsen Holdings PLC, які подорожчали на 30,50%. З'явилися повідомлення про те, що синдикат приватних інвестиційних компаній веде «попередні переговори» про придбання Nielsen приблизно за $15 мільярдів, включаючи борг, згідно з повідомленням The Wall Street Journal.
Paramount Global виріс на +10,47%, акції EPAM Systems Inc — на +9,92%.
…а які впали
Лідерами падіння стали акції «Las Vegas Sands Corp», які знизилися на 11,89%.
Акції компанії Devon Energy Corporation втратили 10,15%, Coterra Energy Inc — 9,75%.
Ціни на ф'ючерси нафти марки Brent впали на 5% до $104 за барель. Ціни на газ знизилися на -17%, до позначки $1250, оскільки слабшають очікування на заборону постачання енергоресурсів з РФ.
Засідання ФРС у середу
Інвестори роблять ставку на те, що Федеральна резервна система вибере пріоритетом боротьбу з інфляцією, й не буде занадто турбуватиметься про ризики для економічного зростання.
Зараз триває переосмислення того, як швидко ФРС підвищуватиме ставки з огляду на те, що інфляція знаходиться на 40-річному максимумі, близько 8%, і продовжує зростати.
Підвищення на 0,25% вважається вирішеною справою і цього року прогнозується ще шість кроків. В даний час очікується, що максимальне значення ставки буде досягнуто в другій половині 2023 року. У понеділок дохідність (по суті, показник ставки за федеральними фондами) за контрактами на євро/долар у вересні 2023 року зросла до 2,57%. Це на 57 базисних пунктів вище ніж тиждень тому, та на 100 базисних пунктів цього року.
Це означає, що трейдери тепер очікують на ставку близько 2,5%. Протягом більшої частини цього року ринок євро/долар показував остаточну ставку ближче до 2%.
Нові ціни збігаються із середнім прогнозом політиків ФРС на рівні 2,5%.
Ф'ючерси на євро/долар не тільки припускають вищий пік, але також мають на увазі, що ставки залишатимуться високими довше. Поточні ціни показують, що ставки залишаться вищими за 2% протягом наступного десятиліття.
На тлі зростаючої інфляції та невизначеності в геополітиці, стратеги Goldman Sachs знизили свою цільову ціну на S&P 500. Девід Костін заявив, що тепер вони очікують на S&P 500 на рівні 4700 до кінця року, це 10%-ий потенціал зростання в порівнянні з рівнями закриття п'ятниці. Раніше мета була 4900. Банк також очікує більш різкого уповільнення зростання прибутку S&P 500 на акцію, який цього року зросте на 5% порівняно зі зростанням на 8%, що спостерігалося раніше.
Центральний банк Австралії не реагує на інфляцію у світі
Протокол березневого засідання, опублікований у вівторок, показав, що Рада Резервного банку Австралії загалом була оптимістично щодо внутрішніх перспектив.
Члени правління погодилися, що ще зарано робити висновок про те, що інфляція більше не випаде з цільового діапазону 2−3%, коли тиск ззовні зменшиться. Дані інфляції в Австралії публікуються раз на квартал і в 4-му кварталі ІСЦ склав 3,5% у порівнянні з 3% кварталом раніше.
«Рада готова виявити терпіння, відстежуючи, як розвиваються різні фактори, що впливають на інфляцію в Австралії», — сказав він.
Центральний банк зберіг процентні ставки на рівні 0,1%, як і очікувалося, на березневому засіданні. Хоча керуючий РБА Філіп Лоу заявив, що цілком ймовірно перше підвищення може статися цього року, якщо економіка зміцниться, як очікувалося.
Базова інфляція перебуває на відносно керованому рівні 2,6%, але аналітики підозрюють, що у березневому кварталі вона перевищить 3%, а у червневому кварталі — продовжиться.
Економісти прогнозують перше підвищення ставки до 0,25% у червні та низку підвищень, як мінімум, до 1,25% до кінця року.
Читайте також: ЄС хоче обмежити імпорт російської сталі. Чи витримає це європейська металургія
Ілон Маск натякає, що ціни на електромобілі Tesla зростуть
Нещодавно Маск приєднався до людей, які хвилюються через інфляцію, і написав у твіттері, що обидві його компанії — гігант з виробництва електромобілів Tesla і космічна компанія SpaceX, постраждали від інфляційного тиску на сировину та логістику.
Читайте також: Маск розповів, у що інвестувати, щоб захиститися від інфляції
Автовиробники США прагнуть електрифікувати свій автопарк і ставлять перед собою амбітні цілі з переходу на автомобілі з екологічно чистою енергією. Нікель, ключовий метал для акумуляторів, робить виробництво електромобілів набагато дорожчим. У моменті нікель торгується трохи вище 48 000 доларів за тонну після того, як тиждень тому ціна ненадовго торкнулася позначки 100 000 доларів. РФ постачає 40% цього металу на світовий ринок. Ціни на алюміній також зросли до $3500, на 22% з початку року.
Аналітик Morgan Stanley Адам Джонас зазначив минулого тижня, що підвищення цін на нікель може додати 1000 доларів до загальної вартості виробництва зелених автомобілів.
Залежність ринку напівпровідників (вони і так були в дефіциті після пандемії) від постачання сировини з РФ становить до 90% за деякими позиціями.
Порада Маска щодо криптовалюти
Маск сказав своїм 77,7 мільйонам читачам у твіттері, що було б краще триматися за безпечніші активи, такі як нерухомість або акції «компаній, які, на вашу думку, виробляють хороші продукти».
Але додав, що утримуватиме свої інвестиції в біткоїн, ефіріум та догікоїн. У понеділок ціни на криптовалюту, включаючи біткойн та ефіріум, зросли.
Rivian знижує прогноз на виробництво електромобілів у 2 рази
Компанія планує виробити лише 25 000 автомобілів у 2022 році, тоді як прогнозували 50 000 автомобілів. У її портфелі замовлень — 83 000 одиниць.
Щоб послабити скептицизм інвесторів щодо свого майбутнього, Rivian вирішила провести велике стратегічне призначення. Очікується, що цього тижня компанія оголосить про призначення Френка Кляйна головним операційним директором, повідомляє Bloomberg.
Кляйн є головою підрозділу з виробництва автомобілів Magna International, постачальника автомобільних технологій. Він є президентом Magna Steyr bei Magna International.
Основне завдання нового головного операційного директора полягатиме в тому, щоб допомогти Rivian вирішити проблеми з нарощуванням потужності.