Зокрема, якщо підприємство має відкритий рахунок в Ощадбанку в одній області, а клієнт переїхав до іншої та втратив ключ для користування клієнт-банком (КЕП), то для продовження користування рахунком потрібно:
- звернутись із паперовим платіжним дорученням до будь-якого відділення;
- замовити новий ключ в будь-якому відділенні;
- відкрити новий рахунок у будь-якому відділенні, а за відповідною заявою банк перерахує кошти зі старого рахунку на новий.
За період воєнного стану в Ощаді відкрито майже 1 тис нових рахунків, з них 60 — рахунки благодійних фондів.
З переліком працюючих відділень можна ознайомитись на сайті Ощадбанку. Контакт- центр для клієнтів ММСБ: 0 800 219 -00.