За його словами з початку воєнних дій команда Vega перейшла в режим миттєвого реагування та цілодобової підтримки.

Доступ до інтернету

«Масових аварій та проблем з інтернетом на територіях нашої присутності не було, але особливої уваги потребують південний та східний регіони, зокрема Харків та Маріуполь, де окупанти проводять обстріли цивільних будівель. Для нас найважливіша безпека людей. Щойно є можливість для бригади виїхати на місце аварії та відновити зв’язок — фахівці виконують свою роботу», — розповів Сергій Скрипніков.

Гендиректор Vega зазначив, що компанія домовляється з владою щодо забезпечення бомбосховищ wi-fi мережею, аби населення мало змогу спілкуватись з рідними та бути в інформаційному просторі. «Ми маємо генератори безперебійного живлення. Наших паливних резервів вистачить, щоб декілька днів забезпечувати функціонування хостів», — додав він.

Читайте також: Чим небезпечна втрата телефона та як захистити свої дані — Київстар

Що говорять інші провайдери

  • Компанія Датагрупп-Volia також прийняла рішення не припиняти надання послуг інтернету для абонентів, у яких виникла заборгованість з оплати послуги. «Інтернет у такий важкий час є елементом критичної інфраструктури, до якої має бути доступ у кожного», — говорять у компанії.
  • У Triolan «Мінфіну» розповіли, що 24 лютого, коли Путін розпочав повномасштабну війну проти України, вони зазнали хакерської атаки на ключові вузли мережі. Низку основних маршрутизаторів мережі було програмно виведено з ладу без можливості віддаленого відновлення. Загалом 57 вузлів у Києві, Харкові, Дніпрі, Полтаві, Одесі, Рівному та Запоріжжі. Також, частково зазнала ушкоджень розподільча мережа (кінцеве обладнання). Інженерна служба веде ремонтні роботи на вузловому обладнанні та відновлює ушкодження розподільчої мережі.