Для цього треба підключитися на сайті банку до «Рейтингу діджитальних офіціантів», що відкритий з 15 лютого до 15 квітня 2022 року. Потрапити до нього можуть всі, хто в період акції отримуватиме чайові виключно в безготівковому вигляді на картки Mastercard Приватбанку. За підсумками рейтингу 20-ці найбільш діджитальних офіціантів банк подвоїть отримані за період акції подяки від клієнтів.

Нагадаємо, що чайові cashless — це додаткова транзакція при розрахунку на терміналі. Відвідувач сам вибирає, скільки залишити «на чай», і гроші зараховуються на картку офіціанта. Підключити сервіс може будь-який заклад харчування, де встановлені POS-термінали ПриватБанку. Детальніше про підключення можна дізнатися тут.

У 2021 році українці залишили cashless чайові офіціантам кафе і ресторанів на суму понад 80 млн грн, що стало абсолютним рекордом з моменту запуску Приватбанком популярної технології безготівкових чайових та майже учетверо більше, ніж за підсумками 2020 року (24,5 млн грн).