► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Зараз кожному пристрою на Android присвоюється унікальний «рекламний ідентифікатор», який розробники можуть використовувати для таргетингу. Однак після того, як набудуть чинності анонсовані зміни, цей ідентифікатор буде замінений на альтернативні механізми таргетингу. Вони, за запевненнями Google, будуть «сприятливішими для конфіденційності користувачів».

Техногігант взяв за мету суттєво скоротити передачу даних користувачів третім компаніям. У Google розраховують, що нововведення зможуть значно обмежити витік даних через рекламні платформи.

Найбільше від реалізації запланованого Google постраждають Meta (Facebook), Twitter та інші компанії, які вибудували свій бізнес на рекламі. Після анонсу змін акції Meta та Twitter впали на понад 2%, Snap — на 3,4%.

Читайте також: Google хоче дозволити зберігати криптовалюти на цифрових картках

Нагадаємо, що нові правила конфіденційності Apple з'явилися у квітневому оновлені iOS 14.5. Компанія змусила розробників питати дозвіл на збір даних.