Вже понад 20 років консалтинг є одним з ключових напрямів роботи Mastercard з клієнтами як у питаннях розробки комплексних стратегій в платежах, так і рекомендацій щодо можливостей управління даними. Сьогодні підрозділ компанії Data & Services налічує понад 2000 фахівців по роботі з даними, інженерів та консультантів, які обслуговують клієнтів у 70 країнах світу. Виступаючи центром талантів для всієї компанії, підрозділ стрімко розширює свій штат, вже залучаючи понад 500 випускників коледжів і молодих спеціалістів.
«Платежі — це лише початок, — зазначає Радж Сешадрі, президент підрозділу Data & Services, Mastercard. — Протягом останніх 20 років ми працювали з клієнтами в банківському, фінтех, ритейл, туристичному та інших секторах, допомагаючи їм зрозуміти кожен виклик та можливості, що виникають на їхньому шляху. Еволюційний розвиток консалтингових послуг свідчить про усвідомлення змін, що відбуваються у світі й у нашому бізнесі. Ідеться про те, щоб допомогти нашим клієнтам впоратися із сьогоднішніми викликами та спрогнозувати те, що чекатиме у майбутньому».
Завдяки новим практикам Mastercard продовжить застосовувати інтегрований підхід, що включає найкращі аналітику, послуги, а також інструменти та активи, як-от Ciphertrace, Finicity та Aiia, Cyber Quant та Priceless Planet Coalition, щоб приймати досконаліші рішення з кращими результатами в усіх аспектах бізнес-діяльності клієнта.
Підвищення цінності для споживачів та бізнесу за допомогою Open Banking
Відкритий банкінг фокусується на інтересах бізнесу й споживачів з погляду того, де та як використовують їхні фінансові дані, а також розширює доступ до послуг, які вони потребують. Щоб допомогти бізнесам ефективно впроваджувати відкритий банкінг, фахівці Mastercard застосовують аналітичні дані, консалтинг й послуги з розробки продуктових пропозицій згідно з Принципами відповідальної роботи з даними Mastercard. Нещодавно компанія співпрацювала з великою східноєвропейською групою банків, яка мала на меті надавати нові послуги своїм користувачам. Команда Mastercard допомогла клієнту визначити пріоритети та створити прототип мультибанківського застосунку, що дозволяє користувачам зручно керувати своїми рахунками в різних банках. Застосунок уже працює.
Допомога банкам у впровадженні цифрових валют
Консультаційні послуги Mastercard для банків і торговців охоплюють широкий спектр питань щодо цифрових валют: від навчання на ранній стадії, оцінки ризиків, розробки стратегії роботи з криптовалютою й випуску NFT до криптовалютних карток та створення криптовалютних програм лояльності. Mastercard розвиває партнерство з бізнесами-експертами в галузі цифрових технологій, які пропонують кращі рішення для криптовалют. Компанія сприяє розширенню фінтех-сектора на нових ринках, працюючи над стратегією запуску та комерціалізації. Наприклад, один із напрямів діяльності — допомога центральним банкам у вивченні дизайну й випуску національної цифрової валюти на тестовій платформі Mastercard, що дозволяє вивчати різні сценарії перед фактичним запуском на ринку та надає доступ до ґрунтовних знань щодо платіжних систем, правил і регуляції, а також управління.
Реалізація великої місії компанії
Споживачі досягли безпрецедентного рівня соціальної й екологічної обізнаності щодо продуктів і брендів, якими вони користуються. Консультанти Mastercard допомагають компаніям краще зрозуміти, що це означає для їхнього бізнесу, і врешті інтегрувати ці знання у дієві стратегії, які поєднують велику місію та бізнес-цілі.