►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини
Відкрили лаундж-зону з тиграми
Банк представив лаунж-зону в торговому центрі Metajuku разом із звітом, у якому фахівці проаналізували бізнес-можливості у цьому сегменті. Компанія заявила, що стала першим великим підприємством із фінансової сфери, представленим у віртуальному просторі.
«Метавсесвіти, ймовірно, якимось чином найближчими роками проникнуть у кожен сектор, а ринкові можливості оцінюються більш ніж у $1 трлн щорічного доходу. В результаті ми спостерігаємо, як у простір входять компанії всіх форм та розмірів, включаючи Walmart, Nike, Gap, Verizon, Hulu, PwC, Adidas, Atari та інші», — йдеться у звіті.
Користувач Twitter Франк Чапарро поширив скриншот з цієї лаундж-зони, зазначивши, що там є тигр.
У JPMorgan зазначили, що сума витрат на віртуальні товари сягнула $54 млрд на рік. За шестимісячний період у 2021 році середня ціна земельної ділянки у метавсесвітах подвоїлася.
Прогноз JPMorgan
За їх прогнозом, до 2027 року витрати на внутрішньоігрову рекламу в секторі досягнуть $18,41 млрд.
Команда JPMorgan вважає, що це призведе до формування цифрової економіки та появи фінансових продуктів, орієнтованих на метавсесвіти.
Читайте також: Метавсесвіт: хто скуповує віртуальну нерухомість за $2,4 млн
«Ми віримо, що існуючий віртуальний ігровий ландшафт має елементи, що паралельно працюють у глобальній економіці. Тому наші основні компетенції у галузі транскордонних платежів, обміну валют, створення фінансових активів, торгівлі та зберігання можуть відіграти важливу роль у метавсесвітах», — вважають у JPMorgan.
Нагадаємо, у Bank of America назвали метавсесвіти потенційним драйвером масового прийняття криптовалют як платіжного інструменту.