«Ми перебуваємо у постійному контакті з клієнтами-представниками малого та середнього бізнесу, тому на практиці розуміємо їхні потреби. Виконання норм нового законодавства викликає зараз багато запитань у клієнтів — наша пропозиція їх повністю знімає, а також звільняє від додаткових витрат», — розповів Олександр Горінов, директор з малого та середнього бізнесу Альфа-Банку Україна.
Завдяки новому терміналу клієнти малого та середнього бізнесу зможуть приймати безготівкові розрахунки, вести клієнтську базу, облік товарів, контролювати роботу продавців, реєструвати продажі на фіскальних серверах тощо.
Якщо ж підприємці будуть використовувати звичний для ринку POS-термінал, Альфа-Банк готовий запропонувати їм можливість зареєструватися у додатку Е-ЧЕК для проведення фіскалізації каси. 90 днів з дня оформлення першого чека для клієнта буде безкоштовно. Після завершення пільгового періоду вартість використання додатку становитиме 125 грн/міс.
Нагадаємо, згідно із законодавством усім платникам єдиного податку ІІ — ІІІ груп, незалежно від суми доходів необхідно мати ПРРО (програмний реєстратор розрахункових операцій) або РРО (реєстратор розрахункових операцій (касовий апарат/фіскальний реєстратор)), який може бути інтегрований із POS-терміналом.
Докладніше ознайомитися з інформацією щодо роботи Android POS-термінал можна, зателефонувавши 0800 507−044 (4).